Monday, June 25, 2018

გაკვეთილის გეგმა


მასწავლებლის  სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  ციცინო  იოსებაშვილი, 20001008210
საგანი:  მათემატიკა
სწავლების საფეხური / კლასი: დაწყებითი/ IV
მოსწავლეთა რაოდენობა: 15
გაკვეთილის თემა:  სვეტოვანი დიაგრამა
გაკვეთილის მიზანი:  მოსწავლეები შეისწავლიან სვეტოვან დიაგრამას, შეძლებენ მის აგებას, სვეტოვანი დიაგრამის სახით წარმოდგენილი მონაცემების აღწერას.
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები

კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)
1
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება

ინდივიდუალური

1 წთ
2
მიზნის გაცნობა

ინდივიდუალური

1 წთ
3
ჯგუფური სამუშაო:
   მასწავლებელი ბავშვებს ჰყოფს ჯგუფებად, ურიგებს ფურცლებს,რომლებზეც წარმოდგენილია პიქტოგრამები და დიაგრამები და სთავაზობს შემდეგ დავალებას:
  ყურადღებით დაათვალიერონ ფურცლები და გარკვეული ნიშნის მიხედვით გაანაწილონ ორ საქაღალდეში.
გონებრივი იერიში

 ფურცლები, რომლებზეც წარმოდგენილია პიქტოგრამები და დიაგრამები.
წყარო :https://www.slideshare.net/maiadavitadze71/ss-21434803
 3წთ
4
მასწავლებელი ეკითხება ბავშვებს:
1.       ხომ არ ახსოვთ ამ ცხრილების სახელწოდებები ?
2.      რა განსხვავებაა მათი აზრით სვეტოვან დიაგრამასა და პიქტოგრამას შორის?
კითხვა-პასუხი
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, პროექტორი,
4 წთ
5
მასალის ახსნა:
  მასწავლებელი   პროექტორის მეშვეობით ეკრანზე წარმოადგენს სახელმძღვანელოს 194-ე გვერდზე მოცემულ მასალას პიქტოგრამას და სთხოვს ბავშვებს ყურადღებით დააკვირდნენ ეკრანს მასწავლებელი  განმარტავს, რომ პიქტოგრამა ამ შემთხვევაში ასახავს ბურთების რაოდენობას, რომლებიც ერთ-ერთი შეჯიბრის დროს ჩააგდეს ბავშვებმა კალათში.            
კითხვა-პასუხი
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, პროექტორი
2 წთ
6
მასწავლებელი ეკითხება ბავშვებს:
1.       პიქტოგრამის მიხედვით რამდენი ბურთი ჩააგდო კალათში ცოტნემ? ნიკამ? გიორგიმ? საბამ?
2.      როგორ ფიქრობთ, შეიძლება ბურთის ჩახატვის ნაცვლად გავაფერადოთ უჯრები?
თქვენი აზრით, ბურთების ჩახატვა უფრო მეტ დროს მოითხოვს თუ უჯრების გაფერადება?
კითხვა-პასუხი
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, პროექტორი
5 წთ
7
ჯგუფური სამუშაო:
სვეტოვანი დიაგრამის აგება პიქტოგრამის მიხედვით:
  ბავშვები კომპიუტერებთან მასწავლებლის მითითებით აგებენ დიაგრამას: პიქტოგრამის მიხედვით,
რადგან ცოტნემ 1 ბურთი ჩააგდო აფერადებენ ერთ უჯრას, რადგან ბექამ 2 ბურთი ჩააგდო 2 უჯრას და ა.შ.



კომპიუტერი, პროექტორი
11 წთ
8
მასწავლებელი   პროექტორის მეშვეობით ეკრანზე წარმოადგენს სვეტოვან დიაგრამას და
სთხოვს მოსწავლეებს დასვან კითხვები მის შესახებ და თავადვე უპასუხონ. 
კითხვა-პასუხი
საერთო საკლასო
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
12 წთ
9
დასკვნის გაკეთება:
   მასწავლებელი ეკითხება ბავშვებს რისთვის არის საჭირო დიაგრამები?
განმავითარებელი


3წთ
10
 შეფასება
განმავითარებელი


2წთ
11
საშინაო დავალება:
სახელმძღვანელოს გვ.195 N2,გვ.197 N5.


სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
1წთ

   გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგებიგაიხსენებენ რა არის პიქტოგრამა, შეადარებენ პიქტოგრამასა და დიაგრამას, ივარჯიშებენ  სვეტოვანი დიაგრამის აგებაში, შეძლებენ სვეტოვანი დიაგრამის საშუალებით წარმოდგენილი მონაცემების აღწერას.



No comments:

Post a Comment