მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ციცინო იოსებაშვილი,
20001008210
საგანი: მათემატიკა
სწავლების
საფეხური / კლასი: დაწყებითი/ IV
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 15
გაკვეთილის
თემა: სვეტოვანი დიაგრამა
გაკვეთილის
მიზანი: მოსწავლეები შეისწავლიან სვეტოვან დიაგრამას, შეძლებენ
მის აგებას, სვეტოვანი
დიაგრამის სახით წარმოდგენილი მონაცემების აღწერას.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება
|
|
ინდივიდუალური
|
|
1 წთ
|
2
|
მიზნის გაცნობა
|
|
ინდივიდუალური
|
|
1 წთ
|
3
|
ჯგუფური სამუშაო:
მასწავლებელი
ბავშვებს ჰყოფს ჯგუფებად, ურიგებს ფურცლებს,რომლებზეც წარმოდგენილია პიქტოგრამები
და დიაგრამები და სთავაზობს შემდეგ დავალებას:
ყურადღებით
დაათვალიერონ ფურცლები და გარკვეული ნიშნის მიხედვით გაანაწილონ ორ საქაღალდეში.
|
გონებრივი იერიში
|
|
ფურცლები,
რომლებზეც წარმოდგენილია პიქტოგრამები და დიაგრამები.
წყარო :https://www.slideshare.net/maiadavitadze71/ss-21434803
|
3წთ
|
4
|
მასწავლებელი ეკითხება ბავშვებს:
1.
ხომ არ ახსოვთ ამ ცხრილების სახელწოდებები ?
2.
რა განსხვავებაა მათი
აზრით სვეტოვან დიაგრამასა და პიქტოგრამას შორის?
|
კითხვა-პასუხი
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი,
|
4 წთ
|
5
|
მასალის ახსნა:
მასწავლებელი პროექტორის
მეშვეობით ეკრანზე წარმოადგენს სახელმძღვანელოს 194-ე გვერდზე მოცემულ მასალას პიქტოგრამას
და სთხოვს ბავშვებს ყურადღებით დააკვირდნენ ეკრანს მასწავლებელი
განმარტავს, რომ პიქტოგრამა ამ შემთხვევაში
ასახავს ბურთების რაოდენობას, რომლებიც ერთ-ერთი შეჯიბრის დროს ჩააგდეს ბავშვებმა
კალათში.
|
კითხვა-პასუხი
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
2 წთ
|
6
|
მასწავლებელი ეკითხება ბავშვებს:
1.
პიქტოგრამის მიხედვით რამდენი ბურთი ჩააგდო კალათში
ცოტნემ? ნიკამ? გიორგიმ? საბამ?
2.
როგორ ფიქრობთ, შეიძლება
ბურთის ჩახატვის ნაცვლად გავაფერადოთ უჯრები?
თქვენი აზრით, ბურთების ჩახატვა უფრო მეტ დროს მოითხოვს
თუ უჯრების გაფერადება?
|
კითხვა-პასუხი
|
საერთო საკლასო
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
5 წთ
|
7
|
ჯგუფური სამუშაო:
სვეტოვანი დიაგრამის აგება პიქტოგრამის მიხედვით:
ბავშვები
კომპიუტერებთან მასწავლებლის მითითებით აგებენ დიაგრამას: პიქტოგრამის მიხედვით,
რადგან ცოტნემ 1 ბურთი ჩააგდო აფერადებენ ერთ უჯრას,
რადგან ბექამ 2 ბურთი ჩააგდო 2 უჯრას და ა.შ.
|
|
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
11 წთ
|
8
|
მასწავლებელი პროექტორის
მეშვეობით ეკრანზე წარმოადგენს სვეტოვან დიაგრამას და
სთხოვს მოსწავლეებს დასვან კითხვები მის შესახებ და
თავადვე უპასუხონ.
|
კითხვა-პასუხი
|
საერთო საკლასო
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
12 წთ
|
9
|
დასკვნის გაკეთება:
მასწავლებელი
ეკითხება ბავშვებს რისთვის არის საჭირო დიაგრამები?
|
განმავითარებელი
|
|
|
3წთ
|
10
|
შეფასება
|
განმავითარებელი
|
|
|
2წთ
|
11
|
საშინაო დავალება:
სახელმძღვანელოს გვ.195 N2,გვ.197 N5.
|
|
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
1წთ
|
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები: გაიხსენებენ რა არის პიქტოგრამა, შეადარებენ პიქტოგრამასა
და დიაგრამას, ივარჯიშებენ სვეტოვანი დიაგრამის
აგებაში, შეძლებენ სვეტოვანი დიაგრამის საშუალებით წარმოდგენილი მონაცემების აღწერას.
No comments:
Post a Comment